Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 20:10 - ВСИЧКО КОЕТО ИСКАМ ДА ТИ КАЖА
Автор: born4pa1n Категория: Други   
Прочетен: 3038 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2007 20:11


искам да ти кажа много неща много неща които просто не мога да прознеса пред теб знам че никога няма да разереш колко те обичам найстина дори да знаеш коя съм никога няма да ме видиш знам че винаги ще съм приятелка никога любима винаги ще съм чаровна никога красива
обърнах болката в ярост като ранено животно нали знаеш как боли и когато болката се превърне в част от ежедневието ти запожваш да изпитваш ярост и аз изпитвах ярост към теб исках само да се науча да мога без теб да те изхвърля от системата си имах усещането че се беше превърнал в част от мен нещо живо което носех постоянно със себе си а ти просто ми предложи приятелството си и почна да ми говориш за нея за любовта си а тя ме убиваше да те слушам как говориш за друга умирах малко по малко от всяка думичка докато на края не издържах и се отскубнах от веригата си сама прегризах плътта само и само да мога да избягам от теб но се оказа че нямах сили и пак и пак се връшах към мисълта за тебе пак и пак пак пак пак като сама се убивах сама си забивах кинжала в сърцето а ти може и просто си стоял и си ме гледал учудено каза че съм найвна и живея в собствен свят.....може би , може би просто си бил прав може би просто аз се заблуждавам може би просто но искам да ти кажа че те обичам да обичам те обичам начина по които се усмихваш толкова ми харесва погледа ти толкова весел обичам начина по които се шегуваш обичам характера ти знамм че не си пасваме но те обичам обичам жестовете ти обичам и движенията ти до едно съм ги запаметила научих се да те виждам без да си пред мен научих се да те чувам без да си до мен .... обичам и начина по които гледаш на света обичам те просто защото иначе не мога обичам те просто защото ми стана порок защото просто немога и да се откажа дори и да искам обичам те  обичам дори и когато ми казваше че не съм наред когато ми правеше забележка обичах го просто защото знаех че тогава си ме забелязал почувствах се добре когато ме попита защо се държа грубо просто защото не можех да повярвам че ти е направило впечатление. Обичам те.......защото знам че никога няма да прочетеш тези редове обичам те защото немога без теб защото искам да си точно ТИ  обичам те и защото знам че утре няма да ме помниш обичам те защото знам че дори когато се скарахме не те боля обичам те защото утре когато пак се разделим ти няма да гледаш след мен обичам те защото знам че просто не ме виждаш ОБИЧАМ ТЕ. прости ми.......


Тагове:   кажа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))
22.03.2007 22:23
Наистина е блаженство да обичаш и да си обичан!
Усмивки!
цитирай
2. sunyto - Знаеш ли....
29.03.2007 18:57
не се хаби да обичаш някой,който те отблъсква...животът е пред теб,има много хубави неща които те чакат да ги видиш.Прегръщам те.И запомни-никой не е безгрешен и винаги,ама винаги можеш да започнеш отначало...даже и да си на 100 години!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born4pa1n
Категория: Други
Прочетен: 40485
Постинги: 9
Коментари: 9
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031