Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2007 19:15 - а сеГа какВо да праВя
Автор: born4pa1n Категория: Лични дневници   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2007 19:15


Сега какво да правя когато нямам на къде да отида ? страх ме е изпитвам ужас от бъдещето къде да отида?с когода говоря остана ли някои които да не съм разочаровала ?как да поправя грешките няма ли кои да върне времето за мен ? няма ли кои да ме спаси а искам помощ?викам искам само да спре господи да спре да се съсипва живота ми да спре какво направих ? как можах да бъда такава как успях да намеря изход и сега какво ме очаква ? сега какво ме очаква за напред?сама ли съм остана ли някои които да продължава да ми прощава ? нима има още някои които да ме обича ? не нараних ли всички не нараних ли всеки по отделно сега как да поискам прошка?незнам как да се изправя? незнам как дапогледна някои в очите без да ме е страх а бях силна някога бях силна някога не плачех а сега ? защо се промених ? кои нараних?остна ли някио там още да ме обича? как да поискам прошка?как като не мога да се погледна?как да ви помоля за прошка как да поискам от вас нещо което не мога сама да си позволя?не прекрачих ли прекалено много граници не казах ли твърде много обиди кои ме обича? кои можа да ме обича?как искам само малко почивкакак икам само малко да спре да ме боли не може ли поне веднъж да е наред не може ли поне веднж да съм щастлива не може иаз да имам малко от това което имат всички не може ли поне веднъж да имам малко спокоиствие? защо не мога да забравя?защо не мога да събера стълкалцата ? не успях да се сдържа и се счупи ? как да го събера като само се порязвам не искам вече да съм силна искам само да ме обича някои да ми прости направих грешки не мога да простя онова което причиних не мога да простя онова което ви сторих не мога да говря не искам да казвам на глас истината не искам да признавам кошмара не искам да призная че е истина не искам да знам не искам да знам че се е случило наистина това не бях аз не беше с мен нали ? нали не бях там нали не бях аз!!! кане искам да плача на глас не искам никои да чува искам само да си бъда аз да не се налага да се крия защо се налага да се правя на друга? аз исках само малко спокоиствие кои не ме разбра кои ми отказа защо още от сега получавам само плесници вместо някои да ме погали ? защо още от сега трябва да оставям детството ? исках още малко да не зависи от мен исках само още малко да мога ......не мога да се справя със всичко съжелявам ..........искам само прошка ...докато още имам време ....................... DID SOMEONE EVER LOVED ME?



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born4pa1n
Категория: Други
Прочетен: 40532
Постинги: 9
Коментари: 9
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930