Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 00:26 - за мъжете и казармата
Автор: born4pa1n Категория: Забавление   
Прочетен: 991 Коментари: 0 Гласове:
0



днес бях свидетелка на един от многоброините разговори в мъжка компания които няма как да ви учуди ставаше въпрос за казармата ( на мен ли така ми се струва или мъжкото съзнание свързва казармата с много смях ) поне докато ги слушах ми беше ужасно смешно като тръгнеш от факта че единият от коментиращите се изказа "Няма да ходя в казармата" а на въпроса защо отговори умно с "Да не съм луд да се обръсна нула номер! ! !"
всеки мъж е итръпвал при думите "Наведи се!"-при което тои съвсем леко се е привил в кръста при повторната заповед те се превиват още малко после идва :"Абе МОмче докосни си пръстите на краката......(при което момчето изпада в див ужас , но покорно изпълнява) *мълчание и хъмкане*  (после следва любимото ми)  -добре я сега разтвори бузки....!" После следва щателно оглеждане на неговите достоинства които тои милия и без друго досега само сам си ги е оглеждал свенливо пред огледалото а сега доволно пъчи пред група доктори. Казармата е школа за мъжете като се започне от повиквателните та се стигне до момента в които той вече стар вълк и излиза от оня затвор от които така жално се е опивал да избяга през изминалите 2 години както беше казал едни умен мъж на БГ в казармата влизаш момче а излизаш мъж ........с безброи шантави истории за това какво си правил в казармата
дали мъжете нямат някакъв пакт "Това което е в казармата си остава в казармата.....?!"
незнам а пък и едва ли женското съзнание някога ще разбере оная тъмна индия наречена казарма и аджеба каква е тая метаморфоза която става с българския мъж там......


Тагове:   Казармата,   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born4pa1n
Категория: Други
Прочетен: 40487
Постинги: 9
Коментари: 9
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031